Svi smo mi Machado

nevjernik

Da sam na mjestu Machada (tj da sam dosao u neki klub koji nije onaj za
kojeg navijam od djetinjstva) ja bi publici pokazao sto ih sljeduje jos
u prvom poluvremenu.
Zagrebacka publika je prilicno razmazena (cemu je doprinio i dinamo
naviknuvsi ih na ceste visoke pobjede u domacoj ligi ali nerijetko i u
europi protiv slabijih klubova). I sad ako se radi o nekom kao
anonimnom klubu (a to sto je prvak Norveske to nikom nista), odmah
zvizduci ako ih nisi nakantao s nekoliko komada. Slicno kao i za
Ludogorec, anoniman klub (bio) i sramota je ako ga ne dobijes s par
komada, ali jebote to je prvak Bugarske, pa kakve veze ima sto je
anoniman. Klubovi su dinamicni entiteti koji su nekad bolji nekad
slabiji, ne moze se neciju kvalitetu procjenjivati po tome koliko je
klub poznat ili ne.

A upravo to radi razmazena zagrebacka publika, ali nazalost jos vise
osvjedoceni mrzitelji dinama - domaci mediji. Pogotovo svojim
idiotskim konstrukcijama o strancima koji kao ne igraju srcem za klub
(sto nema veze s vezoom, sjetite se samo utakmice dinamo hajduk ovog
proljeca kad je henrikez pokazao da ima sto srca vise od onih straca iz
hajducke obrane kad se podizao s poda i opet stiizao prije njih).

Na taj nacin se stvara ogroman pritisak na klub i igrace sto opet sa
svoje strane doprinosi losijim rezultatima nego sto bi bili da je
normalna atmosfera.

Tako da, sto se mene tice, Machadu, ali i ostalim igracima Dinama,
zamjeram jedino sto srednji prst nisu pokazali jos u prvom poluvremnu.
Pa jebote svi dinamovci su trcali iznad prosjeka, trcali na svaku
loptu, u svaki duel i uglavnom izlazili kao pobjednici iz njih.
Ne sjecam se kad sam vidio dinamovce da tako idu na skoro svaku loptu i
to po nekoliko njih.

Igraci su zasluzili punu podrsku jer su dobro igrali bez obzira na
rezultat, a ne zvizdanje.

Ako je itko zasluzio da bude udaljen od Dinama to su navijaci koji su
zvizdali i time pokazali koliko su dopustili da mediji utjecu na njih i
koliko zapravo nisu pravi navijaci dinama. A nakon njih i trener, koji
uporno ne zna izvesti slobodne udarce i kornere i nauciti igrace da
daju loptu u for iza zadnje linije a ne u noge.

--
ne vesele mene bez vas
utakmice nedjeljom

Machado5

On 29.7.2015. 12:47, nevjernik wrote:

> Ako je itko zasluzio da bude udaljen od Dinama to su navijaci koji su
> zvizdali...

Ja se ponekad stvarno pitam imaš li ti kakva ozbiljnija oštećenja mozga.
Ti bi udaljio ono malo publike što je ostalo?

--
"Kazu, vratite nam Dinamo. Sto da im vratim? Jugoslaviju, Srbiju,
Pancevo? To su ovi iz oporbe koji ne znaju sto znaci imati vlastitu

http://i.imgur.com/b48FNHV.jpg

BBB

Ne znam da li smo gledali istu tekmu ... onako zgutati izjednacujuci
gol nakon 2 minute (što se nije prvi puta desilo) je toliko glupo i
naivno da je skoro pa smešno ... a nogometna publika nije kazališna, i
ako im se fućka nek fućkaju ... a to što je publika takva kakva je
glavna je zasluga Mamića ...

branko 10

"nevjernik" <zaust...@zemlju.silazim> je napisao u poruci interesnoj
grupi:

BBB

On Wed, 29 Jul 2015 13:05:14 +0200, Machado5 <lokom...@nk-dinamo.hr>
wrote:

>Ja se ponekad stvarno pitam imaš li ti kakva ozbiljnija oštećenja mozga.
>Ti bi udaljio ono malo publike što je ostalo?

http://www.vecernji.hr/nogomet/navijaci-dinama-na-facebooku-masovno-vrijedaju-machada-1016899

:)

branko 10

"BBB" <bigbl...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj grupi:
To su isti takvi navijači Dinama kao ti, Mach5, arraki, A.K. i slični! :)

BBB

On Wed, 29 Jul 2015 13:58:52 +0200, "branko 10" <bra...@ck.t-com.hr>
wrote:
Pa da smo isti - nismo. Machado se kao dobro plaćeni igrač za naše
pojmove treba naučiti da nakon slabe igre koju je prikazao ljudi koji
su došli gledati svoju momčad, imaju pravo pljeskati ili fućkati, zato
jer je to na nogometnim utakmicama normalno. Igrač se treba onda više
truditi da mu ne fućkaju a ne pokazivati srednji prst. Svatko može
imati loš dan, ali ne smije imati loš odnos s publikom gestikulirajući
kao on. Ako ti misliš da je to OK, to je tvoj stav i ništa više. Ako
bi se provela anketa siguran sam da bi većina osudila Machada. No ima
jedna dobra stvar, Dinamovi igrači su zapravo anonimci u ovom gradu,
zapravo ih nitko niti ne pozna, mogu otići u bilo koji lokal i sumnjam
da bi ih itko prepoznao, pa stoga i Machado može otići mirno na pizzu
i pivo i nitko ga neće namlatiti jer ga uopće niti nitko ne pozna ...
:)
Nekad smo svi u gradu znali sve igrače i kak se zovu i kak izgledaju i
kak igraju i tražili autograme, danas ove nitko niti ne pogleda jer je
Mamić uspio sve preokrenuti i više nitko ne cijeni ni igrače (jer su
postali najobičnija potrošna roba poput brašna ili ugljena), ni
trenere ni upravu kluba. I onda se čudiš kad netko fućka? Nekad su
čak i glumci na bini nakon loše glume dobili truli paradajz u glavu,
ovi danas nikako ne igraju i još su bezobrazni a finu lovicu poberu
... dobro i Zdravku malo daju, ali to je normalno ....

branko 10

http://www.index.hr/sport/clanak/machado-objasnio-srednji-prst-navijacima/833439.aspx

PAULO MACHADO oglasio se na Facebooku opširnim pismom navijacima Dinama,
kojima je sinoc na utakmici s Moldeom na Maksimiru pokazao srednji prst,
više puta.

Machada je maksimirska publika izviždala zbog slabije igre, a posebno
prilikom njegove izmjene u 65. minuti, na što im je on odgovorio podizanjem
srednjeg prsta prema zapadnoj tribini, gdje sjedi i gazda Dinama Zdravko
Mamic.

Dinamo je jutros Machada izbacio iz prve momcadi, ali još uvijek ga nisu
otpisali, za razliku od navijaca.

"Nisam sinoc mogao zaspati. Moje ponašanje je bilo loš primjer svima,
posebno djeci. Znam da me ceka kazna, pocevši od navijaca, kluba, medija,
UEFA-e i kao uvijek, prihvatit cu odgovornost za svoje postupke", napisao je
Machado.
"Jucer je bio ro?endan mog oca, koji voli nogomet. Obecao sam mu pobjedu i
da cu mu posvetiti gol ako ga zabijem, za sve što je ucinio za mene. Ali
dogodilo se suprotno...

Imam dva mala sina koji tako?er vole nogomet, ucim ih istu poruku koju je
mene otac ucio, ako navijate za momcad, navijate i u dobrim i u lošim
trenucima. Momcad je kao obitelj, a obitelj cete uvijek braniti

Ja sam nogometaš i sada sam na terenu, više nisam na tribinama. Moj posao je
trcati, raditi i pomoci ekipi pobijediti. Razumijem kako je biti na
tribinama i kako to može biti frustrirajuce. Jer i ja sam navijac kada nisam
na terenu. Razumijem vas.

Dinamovi navijaci imaju pravo biti ljuti na mene. I ja sam ljut na sebe i
duboko žalim zbog toga što se dogodilo. Nemam isprike za svoj stav jer sam
profesionalac. Dinamo mi je dao sve uvjete da dobrom radim svoj posao. Prije
nekoliko tjedana osvojili smo Kup, srušili rekord po utakmicama bez poraza,
ali nogomet se igra danas, ne jucer ili sutra.

Vec vidim naslove u medijima, koji žele razbiti Dinamo, izmišljaju glasine o
svemu i svima. Na srecu, Dinamo je veci od toga i nastavit ce pobje?ivati.
Ako me mediji žele udariti, udarite me. Necu se skrivati.

UEFA ce me tako?er kazniti, i to prihvacam. Siguran sam da ce i oni vidjeti
da u 12 godina karijere nikada nisam dobio crveni karton. Nikada.

AKo itko pita moje suigrace u Dinamu, Olympiakosu, Toulouseu, St. Etienneu,
Leixoseu, Amadori, Leiriji, Portu i Portugalu, siguran sam da ce potvrditi
moj ugled posvecenog nogometaša. Moj otac me naucio ostaviti dobar dojam
gdje god do?em.

U ovom trenutku, jako mi je žao zbog mojih suigraca u Dinamo, jer im nisam
uspio pomoci pobijediti. Ništa nije izgubljeno, ali mogli smo sinoc
pobijediti.

zeko

On Wed, 29 Jul 2015 14:25:41 +0200, BBB wrote:

> Pa da smo isti - nismo. Machado se kao dobro plaćeni igrač za naše
> pojmove treba naučiti

daj zajebi demagogiju, kao placen je od navijackih ulaznica lol

BBB

On Wed, 29 Jul 2015 22:11:36 +0200, zeko <ameri...@gmail.com> wrote:

>daj zajebi demagogiju, kao placen je od navijackih ulaznica lol

OK, ja ću "zajebati demagogiju" a ti uključi mozak! Ako je tako kao
što ti hoćeš reći zašto ga Mamić nije nagradio jer je publici jedini
na tekmi nešto pokazao? I zašto je dobio crveni karton? I sudac
zajebava demagogiju? Zeko, ne gnjavi s glupostima ...

freelancer

On 29.7.2015. 12:47, nevjernik wrote:
Ajme meni, čitajući ovo imam feeling kao da je ovaj izronio iz 1945.
Pravi partijac na partijskom zadatku. Izvrdavanje argumenata, zamjena
teza, ...

---

zeko

moj post je bio uperen na tvoju demagogiju, a ne na to da li je uredu
postupak Machada.

Machado5

On 30.7.2015. 19:49, freelancer wrote:
> Izvrdavanje argumenata, zamjena
> teza, ...

"Zamjena teza" je nevjernikovo drugo ime. Npr., prema njegovoj teoriji,
MEDIJI su jedini i isključivi uzrok slabe posjećenosti Maksimira.

A.K.

"branko 10" <bra...@ck.t-com.hr> wrote in message

> To su isti takvi navijači Dinama kao ti, Mach5, arraki, A.K. i slični! :)

Ne brankec, to su navijaci upravo onakvi kakve gnk obiteljski zasluzuje.
Jednokunasi, kobasicari, kokicari, tatticevci, nojevi, ovce, placenici,
donja vrba, harmonikasi...
Takvi fuckaju ako u 10 minuti nije 2:0.
Takvi su dosli na stadion jer su dobili kartu...
Takvi su dosli zbog cipsa, kokica, kobasica...
Takvi su na racun kluba dovuceni busevima iz raznih pripizdina...
Takvi pljescu narkomanu u lozi iako je ostetio klub za milijune kuna...
Takvi nisu dosli podrzati momcad jer ih zaboli za momcad, takvima je mamic
car.

Publike koja bi nosila igrace 90 minuta bez obzira na rezultat nema, niti ce
je biti dok je ovakvo stanje u klubu.
Takvi su na crnim listama jer su protiv sadasnje uprave.
Takve ne zanima ovo import/export poduzece koje sluzi kao bankomat familiji.
Takvi se srame cobanluka na terenu i u lozi.

I nemam ja kaj vrijeđati Machada, vec sam napisao da je njegov srednji prst
gamadi sa zapada potez utakmice.
I ne, ne naslađujem se sa tom sramotom, nego mi je zlo kada vidim na sto je
ovaj klub spao.
Machadin srednji prst je slika i prilika trenutnog stanja i atmosfere, ali
nije se Machado sam doveo.
Nije si Machado dao placu od nekoliko stotina tisuca eura i nije se Machado
sam postavio u momcad.
Kada ce se pitati za odgovornost one koji dovode Machada i slicne Machade i
koji su srozali klub na nikad nize grane?

--
Noxon 17.09.2014
Jedino zato jer od Mamića daleko viąe mrzim Bad Blue Boyse, tojest

Noxon 29.08.2014
A i već smo ustanovili da su purgeri, objektivno gledajući, pičke...

Noxon 08.12.2013
purgeri su jedan od niľih oblika građanstva...

Noxon 07.07.2013
... purgeri se barem ne srame ąto su seljačine

zvone

> -- er
> ne vesele mene bez vas
> utakmice nedjeljom

Dinamo je momčad bez trenera, to je najveći problem. Maksimirska publika, osobito Zapad, takva je otkad znam za sebe, to je Machado trebao znati, ili mu je bar netko trebao reći. Tu pomoći nema. Tko zna, možda iz toga proizađe i nešto dobro, ali dok se Zoki ne posveti nečemu drugome, a Dinamo dovede pravog trenera, neće tu biti kruha.

BBB

On Thu, 30 Jul 2015 19:33:55 +0200, zeko <ameri...@gmail.com> wrote:

>moj post je bio uperen na tvoju demagogiju, a ne na to da li je uredu
>postupak Machada.

Ti demagogiju ne bi prepoznao da ti padne na glavu, jer zapravo si
demagog upravo ti, a sve ono što ti zbog nečeg ne paše proglašavaš
svim i svačim ... možda onaj kikiriki i nije 100% u krivu ... nema
veze, ispričaj mi se i možemo onda dalje komunicirati normalno ...

BBB

On Fri, 31 Jul 2015 02:44:20 -0700 (PDT), zvone <mzvo...@gmail.com>
wrote:
>Dinamo je momčad bez trenera, to je najveći problem. Maksimirska publika, osobito Zapad, takva je otkad znam za sebe, to je Machado trebao znati, ili mu je bar netko trebao reći. Tu pomoći nema. Tko zna, moľda iz toga proizađe i neąto dobro, ali dok se Zoki ne posveti nečemu drugome, a Dinamo dovede pravog trenera, neće tu biti
kruha.

Kako kad je čovjek "dokazao" da je najbolji trener bez ijednog poraza
.... :) Ne samo Zoki, treba se maknuti i Zdravko ...

freelancer

On 30.7.2015. 20:07, Machado5 wrote:

> "Zamjena teza" je nevjernikovo drugo ime. Npr., prema njegovoj teoriji,
> MEDIJI su jedini i isključivi uzrok slabe posjećenosti Maksimira.

Hehehehe..., ja sam mislio da su ta vremena iza nas, al' kladim se da je
nevjernik usko povezan sa nekom sitnom ribom u klubu odnosno Dinamu jer
ne mogu vjerovati da netko može ovako rezonirati i pisati ovakve
pamflete. Osim u slučaju da ima neke osobne koristi. On je samo zapravo
plaćena internet gerila. Pa nije ni taj nevjernik bedast i slijep pored
zdravih očiju. Mislim bedast je... ;)

zeko

na mami ti se ispricam

BBB

On Mon, 3 Aug 2015 00:11:29 +0200, zeko <ameri...@gmail.com> wrote:

>na mami ti se ispricam

moja mama je u obliku pepela zakopana u grobu, a kao što si svjestan
prolaznosti, i ti ćeš uskoro u nekom obliku biti pokopan u fizičkom
obliku. Naravno, u ovom digitalnom svijetu pokopan si već sada, jer je
tvoja nekultura i prostakluk nedostojna života na grupi ...

arraKi

tako se ispričavaju ljudi hercegbosne?

--
I onda trazimo razloge zasto nema ljudi na maksimiru.. Jedini i
iskljucivi razog je medijska masinerija koja sve hajducko deset puta

arraKi

On 29.7.2015. 13:05, Machado5 wrote:

> Ja se ponekad stvarno pitam imaš li ti kakva ozbiljnija oštećenja mozga.
> Ti bi udaljio ono malo publike što je ostalo?

razumi ga. jel lakše napisat ovakovu pizdariju, ili prominit mantru
"nisam za mammča ali..." ili "ja sam za dinamo a ne za mammča"

vidi, NORMALAN klub bi mašćada potra tu večer.

GNK je abnormalan klub.

svaki pravi tattićevac ove grupe dijeli takvo mišljenje.

arraKi

> [...]
> pamflete. Osim u slučaju da ima neke osobne koristi. On je samo zapravo
> plaćena internet gerila. Pa nije ni taj nevjernik bedast i slijep pored

čovik ima pravo mislit i pisat šta oće-nije ovo FNRJ.

također, ja imam pravo se njegovim mišljenjem rugat, kao šta radim eto
već skoro godinu dana.

Mach5

On 7.8.2015. 9:56, arraKi wrote:

> čovik ima pravo mislit i pisat šta oće-nije ovo FNRJ.

Kazneni zakon govori drugačije.

arraKi

aj da se nadopunin: nevjernik moze pisat sta oce dok god ne poziva na
kidanje glava i stavljanje ljudi u logor.

lek

Dana petak, 31. srpnja 2015. u 19:56:04 UTC+2, korisnik freelancer napisao je:

> [...]
> pamflete. Osim u slučaju da ima neke osobne koristi. On je samo zapravo
> plaćena internet gerila. Pa nije ni taj nevjernik bedast i slijep pored

Prihvacam okladu. Izvoli, dokazi svoju teoriju.

Mach5

On 7.8.2015. 13:02, arraKi wrote:

> aj da se nadopunin: nevjernik moze pisat sta oce dok god ne poziva na
> kidanje glava i stavljanje ljudi u logor.

Zapravo, zakon je nešto restriktivniji od toga. Taj famozni članak 147...

Mach5

On 7.8.2015. 13:47, lek wrote:

> Prihvacam okladu. Izvoli, dokazi svoju teoriju.

Hipotezu. ;)